Måndagsgolfen

Du kan välja att spela 9 hål alt. 18 hål. Starttider kommer att meddelas per mail.

Du som går 18 hål har starttid kl. 15.00-15.50 (24 platser) Du som går 9 hål har starttid kl. 17.30-18.10. (20 platser)

Vi spelar slaggolf och har tävling på hål 1- 9. Om du inte vill tävla, behåller du ditt scorekort. Du som önskar kan även spela återstående 9 hål.

Gemensam fika med matig smörgås.

Anmälan

Du anmäler dig på mingolf.golf.se, ”Sök tävling” till Damer 18 hål eller Damer 9 hål. Anmäl ev tidig/sen starttid, golfbil beställer du själv. Det finns också ett kommentarsfält med möjlighet till ytterligare information från dig. Du kan anmäla dig fram till kl 18.00 söndag kväll innan speldagen och startlistan publiceras senast kl 12.00 aktuell speldag

Får du sent förhinder ringer du till em/kvällens ansvarig vars namn och telefonnummer finns på webbanmälan.

När du kommer till klubben anmäler du dig i klubbhuset där ansvarig från DK finns. Du får ditt scorekort i och med att du betalat för dagens ”tävling” med gemensam fika och matig smörgås. Du betalar genom att swisha 75 kr till ansvarig, gärna innan du anmäler dig.

Organisation – En person från DK (Damkommittén) finns på klubben 30 minuter före första start.

Närvaro premieras

Din närvaro på måndagar premieras. Den som deltagit flest antal gånger får ett flitpris vid avslutningstävlingen – Damsvingen. Förutsättning är att du lämnar in ditt scorekort. Dessutom har vi då prisutdelning i Eclectic-tävlingen.

Eclectic

Alla som har lämnat in scorekort för måndagsgolfen deltar i tävlingen för säsongen. Vinnaren kommer att presenteras efter vår sista tävling "Damsvingen".
För att kunna följa ditt resultat i Eclectic så gör du följande:

1. Gå in på MinGolf
2. Ta upp din tävlingskalender
3. Klicka på senaste måndagsgolfen som du var med i och lämnade in ditt scorekort
4. Scrolla ner till Order of Merit, klicka på pilen och då kommer resultatet